2009/12/23

A sikeres fogyókúra titka

Nálunk a családban megszokott dolog, hogy a karácsonyi ajándékok között lapul egy, jobb esetben két könyv, ha meg már több is van, akkor az kész mennyország. Gyerekkorom óta könyvmolynak neveznek, ezért anyukám mindig gondoskodik, hogy legyen utánpótlás, csomaggal egy könyv is érkezik, persze megesik az, hogy én már olvastam azt a bizonyos könyvet. Idén karácsonykor egy kicsit korán érkezett az angyal, de én már mosolyogtam, amint megláttam a libris zacskót. Két könyv, ez elég is a boldogsághoz, amíg megláttam a Sikeres fogyókúra titka című könyvet, rögtön rá is kérdeztem- biztos, hogy az angyal nekem szánta ezt a könyvet? Igaz a testvéremtől az utóbbi időben elég gyakran hallom, hogy magamra szedtem pár kilót, jobban mondva egy kis úszógumi szúrja az ő szemét, természetesen engem is zavar de az még jobban, ha a testvérem dorgálását kell hallgatom. Hirtelen arra gondoltam anyukám is kövérnek tart, azt még elbírom, ha az egészséges életmódra biztat, de hogy fogyókúrázzak, én aki így is eleget koplalok, ez felháborító. Végül kiderült, hogy a humoros állatfotók miatt vette meg a könyvet (habár én jobban szeretem a sűrű betűs könyveket, és ezt ő is tudja). Tisztességesen végig lapoztam, sőt elolvastam amit a fotók mellé írtak, közben anyukám finom süteményeit majszoltam lelkiismeret furdalás nélkül. Na tessék megérte fogyókúrás könyvet venni nekem, de hát végül is karácsony van.

No comments:

Post a Comment